Tuesday, September 16, 2008

lawak sengal

Adik

Di sekolah tabika.
Cikgu : Amri, awak ada berapa beradik?
Amri : Tiga, cikgu
Cikgu : Awak yg paling tua?
Amri : Tak. Atuk saya....

Nurse

Sorang nurse di hospital sakit jiwa nampak sorang pesakitsedang tulis surat.
Nurse : Ko tulis suratkt sapa?
Gila : Aku tulis suratuntuk diri aku sendiri"
Nurse : Jadi.. apa yang ko tulis?
Gila : Mana aku tau? Esok pagi bila posmen hantar, baru laaku boleh baca.


Juruterbang Bodoh

Pesawat Air Lines sedang mengalami gangguan enjin di udara."May day,may day,may day...!!",terdengar juruterbang siarkan S.O.Smelalui radio.

"Pesanan anda didengar jelas,"kata petugas dekmenara pengawas,"Harap beritahu tinggi dan posisi anda segera..!!"

"Ya,baik,"jawab juruterbang itu,"Saya tinggi1.8 cm dan saya duduk di kerusi yang paling depan!"

0 comments: